.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ارائه خدمات در مناطق محروم متوازن می شود/ احیای بافت های فرسوده
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران تقویت زیرساخت های آب و فاضلاب، تکمیل زباله سوز نوشهر و محرومیت زدایی و ایجاد توزان خدمات در مناطق محروم را از برنامه های مهم بیان کرد.

به گزارش شمال نیوز، رضا علیخانی پیش ازظهر چهارشنبه در مراسم آغاز پروژه بزرگ فراگیر آسفالت در مناطق محروم نوشهر بااشاره به مشکل راه‌های مواصلاتی استان اظهار داشت: ۱۱ درصد تردد راه‌های کشور در استان انجام می‌شود و خدمات راه‌های استان ملی است.

وی با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته برای رفع محرومیت زدایی در استان اظهار داشت: یکی از موضوعات مهم در استان آب و فاضلاب به شمار می‌رود و به رغم آن مازندران روی آب قرار دارد ولی دچار تنش آبی هستیم و ۸۸ درصد آب‌های سطحی هدر می‌رود و ۱۲ درصد آب‌های سطحی مهار می‌شود.

وی ادامه داد: به دلیل ضعیف بودن شبکه انتقال فقط شش درصد آن مورد بهره برداری قرار می‌گیرد براین اساس ۱۴۰ هزار حلقه چاه کشاورزی و ۷۰۰ حلقه چاه آب شرب در استان وجود دارد و اگر به موقع تلاش نشود و نتوانستیم زیرساخت‌های آب را تقویت کنیم در آینده دچار مشکلات زیست محیطی می‌شویم.

زباله سوز نوشهر تا دو ماه آینده تکمیل می‌شود

علیخانی پسماند را از دیگر مسائل استان بیان و اضافه کرد: روزانه به طور متوسط چهار هزار تن زباله در استان تولید می‌شود و این میزان در پایان هفته به شش هزار تن و در ایام پیک به هشت تا ۱۱ هزار می‌رسد و تا دو ماه آینده زباله سوز نوشهر به صورت کامل بهره برداری می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران با اظهار اینکه علاوه بر ساری در پنج نقطه استان نیز زباله سوز پیاده سازی می‌شود، گفت: یکی از دیگر مشکلات انرژی و برق بوده که برای حل مشکل آن برنامه‌هایی در دست اجرا است.

وی با اشاره به تیم خوب مدیریتی نوشهر گفت: یکی از سیاست‌های دولت، محرومیت زدایی و ایجاد توازن و عدالت در ارائه خدمات در سطح کشور و مناطق مختلف است.

علیخانی مدیریت و احیای بافت‌های فرسوده و توجه به مناطق کم برخوردار جزو اولویت‌های اصلی است و از این پروژه فراگیر بزرگ آسفالت در راستای همین سیاست‌ها اجرا می‌شود و قرار است معابر و خیابان‌های خاکی نوشهر آسفالت شود.

۲۵۰ هزار مترمربع از معابر نوشهر خاکی است

وی با اشاره به اینکه بیش از ۲۵۰ هزار مترمربع معبر خاکی در نوشهر وجود دارد، گفت: اعتبار کافی و قیر مورد نیاز تأمین شده است و برای این طرح ۳۵ میلیارد تومان اعتبار درنظر گرفته شده است و پیش بینی می‌شود ۷۵ درصد از خیابان‌ها و معابر شهر نوشهر از نعمت آسفالت بهره مند شوند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران تصریح کرد: احیای بافت‌های فرسوده جزو برنامه‌ها است و برای این کار تسهیلاتی درنظر گرفته شده است و پویشی در شهر ایجاد می‌شود تا در راستای نهضت ملی مسکن با توجه به تراکم و سطح اشغال، امتیازاتی قائل شویم تا بافت‌های فرسوده را به بافت‌های نو تبدیل کرد./مهر

 

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.306 seconds.